🚚BEZMAKSAS EIROPĀ PASŪTĪJUMI > 150 eiro

TOP AKSESUĀRI TAVĒJIEM MOTOCIKLS

🚚BEZMAKSAS ITĀLIJA PASŪTĪJUMI > 50 eiro

<tc>BMW</tc> R1300 GS Adventure parādīsies 5. jūlijā

La BMW R1300 GS Adventure arriva il 5 luglio - Endurrad

Peppe Z |

BMW R1300 GS Adventure: ierodas jaunais modelis

BMW R1300 GS Adventure gaidīšana ir gandrīz beigusies: oficiālā prezentācija sociālajos tīklos ir paredzēta 2024. gada 5. jūlijā plkst. 17:00 pēc Itālijas laika.


BMW R1300 GS Adventure


Beidzot mēs esam šeit: jaunais BMW R 1300 GS Adventure variants ar nosaukumu BMW R 1300 GS Adventure , ir gatavs atklātībai. Pirms trim gadiem noplūdes dēļ ASV tikšanās rezervēšanas sistēmā noplūda R 1400 modelis, kas tika interpretēts kā nākotnes piedzīvojumu versija.


2024. gada 28. jūnija vakarā BMW Motorrad sociālo mediju kanālos parādījās jaunā motocikla tīzeris foto. Attēlā redzams BMW R 1300 GS X formas LED priekšējais lukturis, bet ar diviem papildu sānu lukturiem un lielāku, izturīgāku konstrukciju ar aizsargstieņiem. Oficiālā prezentācija ir paredzēta 5. jūlijā Garmišā-Partenkirhenē, BMW Motorrad dienu laikā. BMW Motorrad ķircināja: "Viens no šī gada BMW Motorrad dienu notikumiem tiks atklāts 5. jūlijā plkst. 17."


BMW R1300 GS Adventure homologācija


BMW R1300 GS Adventure (GSA) homologāciju ieguva 2024. gada 31. maijā. Jaunais modelis ir iekļauts Šveices apstiprināšanas dokumentos, tāpat kā versija ar jauno ASA (Automatic Shift Assistant) automātisko pārnesumkārbu. Lai gan pilnīgas tehniskās specifikācijas vēl nav pieejamas, dati, kas attiecas uz homologāciju, liecina par dažām atšķirībām salīdzinājumā ar R1300 GS.


Veiktspēja un specifikācijas


BMW R1300 GS Adventure saglabā 1300 boksera galvenās iezīmes. Tā maksimālā jauda ir 145 ZS (107 kW) pie 7750 apgr./min un maksimālais griezes moments 149 Nm pie 6500 apgr./min. Maksimālais ātrums ir 220 km/h, kas ir nedaudz mazāks nekā R 1300 GS. Salīdzinot ar iepriekšējo R 1250 GS Adventure, jaunais 1300 piedāvā par 9 ZS vairāk, par 6 Nm lielāku griezes momentu un maksimālo ātrumu, kas palielināts par 7 km/h.


Svars un izmēri


Jaunais BMW R1300 GS Adventure sver par 21 kg vairāk nekā R1300 GS, un tā kopējais svars ir 271 kg, kas ir gatavs braukšanai, par 3 kg vairāk nekā R 1250 GSA. Bākas tilpums vēl nav zināms, taču tiek pieļauts, ka tas varētu būt lielāks par R1300 GS, kura tilpums ir aptuveni 29 litri. Jaunais GSA var pārvadāt par 20 kg vairāk nekā R1300 GS, un tā maksimālā slodze ir 485 kg.


Augstums un dizains


Jaunais BMW R1300 GS Adventure ir nedaudz īsāks par R1300 GS, tā kopējais garums ir 2208 milimetri. Tomēr tas ir ievērojami garāks, un tā maksimālais augstums ir no 1538 līdz 1588 milimetriem atkarībā no vējstikla. Šie dati liecina par pilnīgi jaunu priekšējo daļu un sportisku uzstādījumu ar palielinātu piekares gājienu.


Riteņi un riepas


Atšķirībā no citiem lieliem ceļojumu enduro, piemēram, Triumph Tiger 1200 vai KTM 1290 Super Adventure R, jaunais BMW R 1300 GS Adventure nebūs aprīkots ar 21 collu priekšējo riteni. Homologācijas dati parāda pazīstamo riteņu un riepu kombināciju: 120/70 R19 priekšā un 170/60 R17 aizmugurē.


Pieejamība un cena


Līdz ar homologāciju, kas notika 2024. gada 31. maijā, jaunais BMW R1300 GS Adventure būs pieejams autotransporta apritei. Tas tiks piedāvāts kā 2025. gada modelis, un cena, visticamāk, būs augstāka nekā R1250 GS Adventure, šobrīd sākot no 19 950 eiro. Ir pamatoti gaidīt, ka jaunā 1300 GSA cena pārsniegs 20 000 eiro.

Ilgi gaidītais BMW R1300 GS Adventure beidzot ierodas, un datums, kas jāatzīmē jūsu kalendārā, ir 5. jūlijs. Šis jaunais BMW motocikla modelis sola divu riteņu piedzīvojumu entuziastiem sniegt vēl nebijušu jaudas un daudzpusības kombināciju. Taču tas nav tikai veiktspējas jautājums, jo BMW ir arī intensīvi strādājis pie dizaina un tehnoloģijas, lai katrs brauciens būtu neaizmirstams.


BMW R1300 GS Adventure tika izstrādāts, domājot par tiem, kuri nav apmierināti ar asfaltētiem ceļiem un vēlas izpētīt vēl neatklātas teritorijas. Ar jaudīgāku dzinēju un konstrukciju, kas paredzēta pat visgrūtākajos maršrutos, šis velosipēds ir labākais piedzīvojumu meklētājiem. Bet kas padara šo jauno GS ģimenes papildinājumu patiesi īpašu?


Pirmkārt, BMW R1300 GS dzinējs ir pilnībā atjaunots, lai piedāvātu izcilu veiktspēju. Ar 1300 kubikcentimetru darba tilpumu šis velosipēds ir gatavs izaicināt jebkuru reljefu, vienmēr garantējot ātru un izlēmīgu reakciju. Turklāt jaunā dzinēja dzesēšanas un vadības tehnoloģija nodrošina optimālu siltuma efektivitāti, padarot garus braucienus daudz ērtākus. Un tas viss izpaužas ne tikai varā, bet arī izcilā kontrolē, kas ir būtisks elements piedzīvojumu cienītājiem.


Papildus veiktspējai BMW lielu uzmanību ir pievērsis šī jaunā GS dizainam. BMW R1300 GS struktūra ir atvieglota, lai uzlabotu veiklību, nesamazinot izturību. Augstas kvalitātes materiāli un precīza apdare nodrošina estētiku, kas nepaliek nepamanīta, bet kas ir arī funkcionāla, jo katra detaļa ir izstrādāta tā, lai izturētu visgrūtāko maršrutu radīto stresu. Arī braukšanas pozīcija ir pārskatīta, lai piedāvātu maksimālu komfortu pat garos braucienos, samazinot vadītāja nogurumu.


Piedāvātā tehnoloģija neatšķiras. Jaunais BMW R1300 GS ir aprīkots ar modernu piekares sistēmu, kas automātiski pielāgojas reljefa apstākļiem. Tas nozīmē, ka neatkarīgi no tā, vai dodaties pa kalnu taku vai zemes ceļu, velosipēds vienmēr piedāvās jums nevainojamu stabilitāti. Un ne tikai: digitālais informācijas panelis nodrošina visu nepieciešamo informāciju pa rokai, pateicoties skaidrai un intuitīvai grafikai. Visbeidzot, savienojamības iespējas ļauj viegli integrēt tādas ierīces kā viedtālruņi un GPS, padarot katru braucienu vēl organizētāku un drošāku.


Noslēgumā jāsaka, ka BMW R1300 GS Adventure ir gatavs no jauna definēt piedzīvojumu motociklu nozares standartus. Ar savu jaudas, dizaina un progresīvo tehnoloģiju sajaukumu tas ir ideāla izvēle tiem, kuri nevēlas atteikties no kaut kā savu izpēti. Tuvojas 5. jūlijs, un līdz ar to ir iespēja pašiem atklāt visas jaunās iespējas, ko var piedāvāt šis neparastais motocikls. Sagatavojieties piedzīvot BMW R1300 GS Adventure: katrs kilometrs būs pieredze, ko pastāstīt.