GS: Maxi Enduro vēsture
Viss sākās ar R80 G/S, pirmo sērijas modeli, kur “G” apzīmēja Gelände (bezceļš) un “S” nozīmē Straße (ceļš). Šis modelis apvieno labāko no abām pasaulēm, piedāvājot daudzpusīgu motociklu, kas spēj pārvarēt ne tikai asfaltētus ceļus, bet arī visnelīdzenāko reljefu. R80 G/S izcēlās ar vieglu vadāmību, uzticamību un robustumu, kā arī noteica jaunus standartus
Deviņdesmitajos gados
Līdz ar jauno tūkstošgadi parādījās R1200GS un pēc tam R1250GS. Šie modeļi bija aprīkoti ar lielākiem dzinējiem, uzlabotu balstiekārtu un modernu elektroniku, kas ietvēra vadītāja palīgsistēmas, piemēram, vilces kontroli un pielāgojamas dzinēju kartes. Tur R1250GS , jo īpaši ieviesa ShiftCam sistēmu, kas optimizē dzinēja jaudu un efektivitāti, regulējot vārstu laiku.
Šodien
Noslēgumā jāsaka, ka GS nav tikai motocikls, bet gan dzīva leģenda, kas atspoguļo brīvības un piedzīvojumu kvintesenci uz diviem riteņiem. Neatkarīgi no tā, vai esat ceļu veterāns vai jauns entuziasts, GS vēstures atklāšana nozīmē saprast, kāpēc tā joprojām ir iecienītākā izvēle tiem, kas meklē bezkompromisa veiktspēju un vēlas izpētīt pasauli.
Šis ir viens pārskats par
Izcelsme 1970. gados:
- "GS" sērijas dizains aizsākās 70. gadu beigās,
BMW iesaistoties bezceļu sacensībās, piemēram, "Six-Days". -
BMW bezceļu sporta aktivitāšu tradīcijas aizsākās pagājušā gadsimta 30. gados.
- "GS" sērijas dizains aizsākās 70. gadu beigās,
Sporta panākumi un attīstība:
- Uzvara Vācijas bezceļu čempionātā 1979. gadā deva stimulu izstrādāt homologējamu sērijas versiju, kas balstīta uz sacensību pieredzi.
- R 80 G/S, kas tika laists klajā 1980. gadā, bija pirmais lielais divu cilindru
enduro , kas ieviesa jaunu lielo tūrismaenduro sektoru.
Popularitāte un pasaules ceļotāji:
- R 80 G/S ātri kļūst populārs pasaules ceļotāju vidū, pateicoties tā jaudas rezervēm, komfortam lielos attālumos un bezceļa iespējām.
- Piedalīšanās tādos pasākumos kā Parīze-Dakāra un Āfrikas ralliji ar ievērojamiem panākumiem.
Diapazona paplašināšana:
- 1988. gadā tika laists klajā R 100 GS,
enduro ar tobrīd vislielāko darba tilpumu pasaules tirgū, un tas guva milzīgus komerciālus panākumus. - Turpmākie modeļi, piemēram, R 1150 GS un R 1200 GS, turpina dominēt daudzu valstu pārdošanas topos.
- 1988. gadā tika laists klajā R 100 GS,
Inovācijas un komerciālie panākumi:
- 1994. gadā GS modeļi ar dzinēju ar četriem vārstiem uz cilindru guva lielus komerciālus panākumus.
- 2004. gadā tika prezentēts R 1200 GS, kam 2005. gadā sekoja HP2
Enduro , kas atspoguļo atgriešanos pagātnē, īpašu uzmanību pievēršot braukšanai bezceļa apstākļos.
Jauns laikmets un specializācija:
- 2005. gadā R 1200 GS ieguva vadošo pozīciju segmentā virs 750 cc un ierindojās piektajā Itālijas pārdošanas reitingā.
- 2006. gadā HP2
Enduro ir sporta izrāviens ar speciālistu pieeju dizainam un inženierijai.
Vēsture parāda, kā