🚚BEZMAKSAS EIROPĀ PASŪTĪJUMI > 150 eiro

TOP AKSESUĀRI TAVĒJIEM MOTOCIKLS

🚚BEZMAKSAS ITĀLIJA PASŪTĪJUMI > 50 eiro

BMW R1300 GS Adv: nenovēršama debija

BMW R1300 GS Adv: debutto imminente - Endurrad

Paolo Migliori |

BMW R1300 GS Adv: nenovēršama debija un viss, kas jums jāzina

BMW R1300 GS Adv gaidīšana beidzot ir beigusies. No 2024. gada 31. maija homologēts jaunais motocikls ir gatavs ienākšanai tirgū, nesot sev līdzi virkni tehnisku uzlabojumu un jauninājumu, salīdzinot ar iepriekšējo modeli. MOTORRAD pārbaudīja jaunās GSA galvenās iezīmes, salīdzinot to ar BMW R1300 GS standarta un iepriekšējā BMW R1250 GS Adventure .

 

Homologācija un ziņas

 

Tur BMW R1300 GS Adventure , saīsināti GSA, tika oficiāli apstiprināts Šveicē un ieviests ar jaunu ASA (Automatic Shift Assistant) automātisko pārnesumkārbu. Šis jauninājums nodrošina vienmērīgu, vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu, uzlabojot braukšanas pieredzi. Lai gan pilnībā tehniskie dati vēl nav pieejami, tie, kas sniegti homologācijai, atklāj būtiskas atšķirības salīdzinājumā ar R1300 GS.

 

Spēcīgs sniegums

 

Jaunā BMW R1300 GS Adv maksimālā jauda ir 145 ZS (107 kW) pie 7750 apgr./min, bet maksimālais griezes moments ir 149 Nm pie 6500 apgr./min. Šīs specifikācijas padara to par jaudīgu un augstas veiktspējas motociklu, kas spēj viegli pārvarēt jebkuru reljefu. Tomēr GSA ir apstiprināts maksimālajam ātrumam 220 km/h, kas ir nedaudz mazāks nekā R1300 GS. Salīdzinot ar R 1250 GS Adventure, jaunais 1300 GSA piedāvā par 9 vairāk ZS, 6 Nm papildu griezes momentu un par 7 km/h lielāku maksimālo ātrumu.

 

Svars un tvertne

 

Būtisks jaunās GSA aspekts ir tā svars. Palielinot svaru par 21 kg salīdzinājumā ar R 1300 GS, GSA sasniedz 271 kg kopējo svaru, kas ir gatavs braukšanai. Tas arī padara to par 3 kg smagāku nekā R 1250 GSA. Paredzams, ka tvertnes tilpums, lai gan tas nav norādīts, būs lielāks nekā R 1300 GS, līdzīgi kā 1250 GSA 30 litri. Ir palielinājusies arī kravnesība, jo jaunais GSA spēj pārvadāt līdz 485 kg, kas ir par 20 kg vairāk nekā R 1300 GS.

 

Izmēri un augstums

 

BMW R1300 GS Adv ir nedaudz īsāks nekā R 1300 GS, tā kopējais garums ir 2208 mm, par 4 mm mazāks nekā GS un 62 mm mazāks nekā 1250 GSA. Tomēr augstums ir ievērojami palielināts, sasniedzot no 1538 līdz 1588 mm atkarībā no vējstikla. Šis augstuma pieaugums liecina par pārveidotu priekšējo daļu un sportisku uzstādījumu ar par 20 mm lielāku atsperu gājienu.

 

Riepas un diski

 

Atšķirībā no citiem lielajiem ceļojumu enduro, jaunajam BMW R1300 GS Adv nav 21 collu priekšējā riteņa. Tā vietā tas saglabā pazīstamo riteņu un riepu kombināciju ar 120/70 R19 priekšā un 170/60 R17 aizmugurē, bez citām riepām.

 

Palaišana un cena

 

Kad homologācija būs pabeigta, jaunais BMW R1300 GS Adv, visticamāk, tiks prezentēts un pieejams iegādei no 2024. gada vasaras beigām vai rudens sākuma. Tas varētu piedzīvot savu debiju BMW Motorrad dienās Garmišā jūlijā, un tas noteikti būs pieejams kā 2025. gada modelis. 1300 GSA paredzamā cena būs virs 20 000 eiro, ņemot vērā, ka BMW R1300 GS Adv šobrīd ir sākot no 19 950 eiro.

 

BMW R1300 GS Adv solās būt izcils motocikls, kas apvieno jaudu, robustumu un tehnoloģiskas inovācijas, lai piedāvātu vēl nebijušu braukšanas pieredzi. Atliek tikai gaidīt tā ierašanos uz ceļiem, lai atklātu visu tā potenciālu.

BMW R1300 GS Adv neapšaubāmi ir viens no 2023. gada gaidītākajiem motocikliem. Šis modelis sola vēl vairāk paaugstināt latiņu piedzīvojumu motocikliem, koncentrējoties uz tehniskajiem jauninājumiem, progresīvu dizainu un nepārspējamu jaudu. Bet kas padara šo velosipēdu tik īpašu un kāpēc visi par to runā? Noskaidrosim kopā.


Runājot par BMW R1300 GS Adv, nevar nepieminēt vācu precīzo inženieriju, kas raksturo katru tā sastāvdaļu. Jaunā versija ir aprīkota ar jaudīgāku dzinēju, kas ne tikai uzlabo veiktspēju, bet arī nodrošina vienmērīgāku braukšanas pieredzi. Dzinējs ar palielinātu darba tilpumu par 1300cc, sola ievērojamu griezes momentu un ātru paātrinājumu, padarot to ideāli piemērotu gan garām ekskursijām, gan piedzīvojumiem nelīdzenā apvidū.


Vēl viena iezīme, kas atšķir BMW R1300 GS Adv, ir tā izturīgais un daudzpusīgais dizains. Katrs motocikla aspekts ir izstrādāts tā, lai sniegtu braucējam maksimālu komfortu un drošību, un uzlabotā ergonomika nodrošina, ka jūs varat braukt stundām ilgi, nenogurstot. Atjaunotais rāmis, vieglāks un izturīgāks, nodrošina lielāku manevrēšanas spēju, neapdraudot stabilitāti.


Tehnoloģija ir vēl viena jaunā BMW R1300 GS Adv stiprā puse. Aprīkots ar jaunākajām vadītāja palīgsistēmām un krāsu TFT displeju, tas piedāvā interaktīvu un pielāgojamu pieredzi. Pateicoties sarežģītajai integrētajai navigācijas sistēmai un daudzām savienojamības iespējām, piloti vienmēr var būt savienoti ar ārpasauli pat visattālākajos apgabalos.


Visbeidzot, jāpiemin kravnesība un pieejamo piederumu klāsts. BMW R1300 GS Adv ir izstrādāts, domājot par piedzīvojumu meklētājiem, kuriem līdzi jāņem viss nepieciešamais. Ar dažādiem viegli uzstādāmiem bagāžniekiem un somām šis modelis piedāvā praktiskus risinājumus jebkura veida ceļojumiem.


Noslēgumā jāsaka, ka BMW R1300 GS Adv atspoguļo īstu evolūciju piedzīvojumu motociklu pasaulē. Ar savu jaudas, progresīvo tehnoloģiju un intuitīvā dizaina kombināciju tas solās būt ideāla izvēle tiem, kas meklē bezkompromisa braukšanas pieredzi. Atliek tikai sagaidīt tā nenovēršamo debiju, lai varētu to apbrīnot tuvplānā un saprast, kā tas no jauna definēs nozares standartus.

Atstājiet komentāru

Lūdzu, ņemiet vērā: komentāri ir jāapstiprina pirms publicēšanas.